جلال پورانفرد دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از ساعت 14 و 46 دقیقه تا ساعت 16 و 37 دقیقه 3 تصادف بالای چهارمصدومی در جاده های مواصلاتی استان رخ داد.
وی افزود: در تصادف اول در ساعت 14 و 32 دقیقه ،برخورد خودروی سواری 206 با خودروی سواری پراید در منطقه دژسلیمان گچساران یکی از هموطنان جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مجروح و به بیمارستان گچساران انتقال داده شدند.
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تصادف خودروی وانت نیسان با پژو 405 در محور یاسوج به اصفهان در دوراهی کریک نیز پنج مصدوم در پی داشت.
وی با بیان اینکه این 3 تصادفات یک نفر فوتی و 18 مصدوم بر جا گذاشت ، افزود 3 نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی و 16 مصدوم دیگر توسط اکیپ های اعزامی به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت 6 مسافر در کوی نجف آباد یاسوج با گاز منواکسیدکربن در ساعت 15 و 31 دقیقه خبرداد و عنوان کرد: 2 نفر بعد از ارایه خدمات پزشکی توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان امام سجاد یاسوج و 4 نفر دیگر قبل از رسیدن اورژانس توسط ماشین شخصی به بیمارستان انتقال داده شدند.
از ابتدای تعطیلات سال جدید تاکنون 20 نفر با علائم گازگرفتگی به مراکز اورژانس و بیمارستان های استان انتقال داده شدند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.