هادی فتاحی اصل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری همه نهادها محل اسکان اضطراری در مدارس، سالن های ورزشی، مساجد و ادارت شهرستان تامین و تجهیز شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از وقوع سیل در این شهرستان دریافت نشده است، اظهار داشت: شهرستان بصورت آماده باش کامل درآمده است.
فتاحی تصریح کرد: با تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان تمام تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: تاکنون 22 هزار گردشگر در شهرستان چرام اسکان یافتند.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه بارشی که از صبح دوشنبه بر جو استان حاکم شده، بارش 48.4 میلیمتری باران در شهر یاسوج را رقم زده است.
تا ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در شهر سی سخت 36.7 و دیشموک 29 میلیمتر بارش ثبت شده است.
در شهر لیکک 26.5، منطقه امام زاده جعفر (ع) 26.3 و بوستان باشت هم 22 میلیمتر و دهدشت 12.3 میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.
این سامانه تا فردا سه شنبه همچنان در جو استان فعال خواهد بود.
ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده است که براساس پیش بینی صورت گرفته ،احتمال بارش سیل آسای 150میلیمتری باران طی 4 ساعت در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این استان وجود دارد.
سازمان مدیریت بحران کشور نیز با ارسال پیامکی از مردم خواسته است در مواجهه با خطرات احتمالی ضمن حفظ آرامش به هشدارهای مسئولان محلی توجه کنند.
در این پیام تاکید شده مردم از استقرار و نصب چادر در مناطق ساحلی، رودخانه ها و مناطق کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل ها خودداری کنند.
سازمان مدیریت بحران از رانندگان و سرنشینان خودروها در خواست کرده از پل ها و مسیر های منتهی به رودخانه هایی که سیل در آنها جریان دارد تا زمان فروکش کردن سیل تردد نکنند.
/1662/7531/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.