غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت حوزه اقتصادی به نام سال 'رونق تولید' نامگذاری فرمودند.
تاجگردون با بیان اینکه توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات پیش رو در گرو تحقق شعال امسال است ،گفت: با عنایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت و حمایت مردم اقتصاد کشور در سال 98 رونق خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کار آمد در تحقق منویات رهبری مبنی بر سال رونق تولید نقش مهمی خواهد داشت.
تاجگردون بیان کرد: رونق تولید راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی است.
وی با بیان اینکه برای رونق بخشیدن به تولید تلاش همه جانبه نیاز است افزود: خرید کالاهای ایرانی موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی در کشور خواهد شد.
تاجگردون ابراز کرد: مردم با خرید کالاهای ایرانی، دولت را در تحقق رونق اقتصادی و تولید همراهی کنند.
وی تصریح کرد: حمایت از تولید مهمترین روش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است و متولیان امر با تدبیر و مدیریت می توانند این وضعیت را اصلاح کنند.
تاجگردون با بیان اینکه همکاری، همراهی مردم و مسئولان در رونق و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد افزود: دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های بیشتری را برداشته تا مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی کاهش یابد.
تاجگردون افزود: امید است در سال جدید با همت دولت، سرمایه گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم.
وی گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، دولت باید تا حد امکان موانع و مشکلات را تا جایی که امکان دارد از سر راه سرمایه گذاران بردارد تا بتوان به رونق تولید کمک کرد.
وی با اشاره به اینکه در کشور ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف وجود دارد گفت: باید با استفاده از این ظرفیت ها بهترین امکان سنجی را برای توسعه پایدار، اشتغال ماندگار و تحول در حوزه های مختلف را داشته باشیم.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سال 1398 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
/1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.