به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از سال 98 گفت: لازم است مسئولان و مردم این بیانات را مرور و بازخوانی کرده و در تحقق منویات معظم له بیش از پیش تلاش کنند.
وی خطر غرب زدگی و نداشتن اعتماد به غرب را از مهمترین محورهای بیانات رهبر انقلاب برشمرد و افزود: بنا به گفته ایشان باید از غربی ها فاصله گرفت چراکه غربی ها حسن نیت و امتحان خود را در قضیه برجام به ملت ایران نشان دادند و چیزی جز خنجر زدن از پشت به ملت ایران از آنها انتظار نمی رود.
وی بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور را یکی دیگر از محورهای مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان دانست و بیان کرد: رونق تولید مهمترین راهکار و ابزار برای رفع تحریم های ظالمانه دشمنان بوده و شعار سال نیاز به اقدام عملی دارد.
امام جمعه موقت یاسوج داشتن روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان و مردم را لازمه تحقق شعار سال دانست و گفت: اگر می خواهیم به جنگ نابرابر اقتصادی که آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران اسلامی راه انداخته اند برویم راهی جز تکیه بر توانمندی های داخلی،اعتماد و استفاده از ظرفیت جوانان و درون زا کردن اقتصاد کشور نداریم.
حجت الاسلام خاضع رونق تولید را موجب ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و افزایش بهره وروی و ثروت اندوزی در کشور برشمرد و عنوان کرد:برای ماندن و یا وارد کردن کارخانجات راکد به چرخه تولید باید مسئولان از وارد کردن کالاهای غیرضرور خارجی که مشابه داخلی دارند جلوگیری کنند و از تولیدات داخل حمایت کنند.
امام جمعه موقت یاسوج به جنایت تروریستی کشتار مسلمان در کشور نیوزیلند در سایه سکوت و بی توجهی سردمداران کشورهای غربی و رسانه های آنان اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر مثل همیشه حتی حاضر به اسم گذاشتن این جنایت به نام حادثه تروریستی نشده اما در نقطه مقابل اگر یک نفر در کشورهای آنان کشته شود با به راه انداختن جنگ رسانه تلاش می کنند آن را به حساب اسلام و مسلمانان به دنیا معرفی کنند این در حالی است که مسلمانان از جمله ایران اسلامی با بیش از هفده هزار شهید خود بیشترین قربانی جنایات تروریستی هستند.
وی با تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت گفت: انسان ها هم باید با درس گرفتن از طبیعت به اصلاح امور و تحول درونی خود بپردازند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.