دارا کریمی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: این طرح در اواخر سال 93 کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود با تخصیص این میزان اعتبار تا بهمن ماه 98 زیر بار ترافیک برود.
کریمی نژاد با اشاره به اهمیت راه‌های ارتباطی در توسعه لنده عنوان کرد: تنها راه خروج این شهرستان نوپا از بن‌بست توسعه راه‌های ارتباطی آن است.
وی با اشاره به اینکه لنده جاده اصلی ندارد ، گفت: با احداث طرح لنده- تراب و اتصال آن به دهدشت - پاتاوه(اصفهان) این شهرستان از 15 کیلومتر جاده اصلی بهره مند خواهد شد.
بیش از 318 کیلومتر راه ارتباطی فرعی و روستایی در شهرستان لنده وجود دارد که 276 کیلومتر آن روستایی و 42 کیلومتر راه فرعی است.
۲۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته به شهرستان در سال‌ ۹۷ بوده که این اعتبارات از محل های ترمیم اعتبارات تملک‌ دارایی استانی، نفت، متوازن استانی (ماده ۱۸۰) ، ۲۷درصد ارزش افزوده سهم ورزش، ارتقای شاخص‌ها و متوازن ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شد.
شهرستان 23 هزار نفری لنده با پنج هزارو 560 خانوار، 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان های محروم کشور است.
با مشارکت بنیاد مستضعفان ،لنده در 10سال آینده به یکی از مناطق برخوردار و توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد تبدیل و محرومیت از چهره این شهرستان زدوده می شود.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.