محمود نظری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار 37 میلیارد برای تکمیل سه طرح آموزشی اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: هشت میلیارد ریال اعتبار نیز برای خرید تجهیزات سرماشی و گرماشی مدارس باشت در نظر گرفته شده که این بودجه تامین و وسایل مورد نظر خریداری شده است.
مدیر آموزش و پرورش باشت تصریح کرد: 2 میلیارد ریال اعتبار نیز برای خرید تحهیزات آزماشیگاهی مورد نیاز مدارس باشت تامین اعتبار شده است.
نظری از پیشرفت فیزیکی مطلوب ساختمان هنرستان شهر باشت خبر داد و افزود: با ادامه روند کنونی این طرح در تابستان سال آتی بهره برداری خواهد شد.
وی همچنین از خرید 2 دستگاه کانکس با امکانات مطلوب با همکاری بنیاد قلمچی جهت تامین فضای آموزشی روستاهای تنگ آب و تلخ آب میر عزیر خبر داد.
مدیرآموزش و پرورش باشت اضافه کرد: از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار باشت برای تامین اعتبار ارتقای فضای فیزیکی مدارس این شهرستان قدردانی کرد.
نظری ابراز داشت: باشت در 2 ساله گذشته رتبه نخست پذیرش در دانشگاه های دولتی از طریق کنکور سراسیری را داشته است.
وی اضافه کرد: 540 دانش آموز باشت سال 1397 در کنکور سراسری شرکت کردند که 158 نفر از آنان معادل 24.1 درصد در این آزمون پذیریفته شدند.
140 مدرسه با بیش از چهار هزارو 200دانش آموز باشت وجود دارد.
شهرستان باشت در 110کیلومتری یاسوج، 22هزار نفر جمعیت دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.