مجتبی صلاحی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس، زائرسرای امام زاده ها و کمپینگ های اقامتی،رفاهی و تفریحی در سطح شهرستان به عنوان مراکز اقامتی و اسکان نوروزی گردشگران است.
وی بیان کرد: 9 مدرسه در سطح بهمئی با همکاری اداره آموزش و پرورش و با ظرفیت پذیرش اقامت شبانه نزدیک به یک هزار مهمان نوروزی تجهیز شده است.
صلاحی نژاد تصریح کرد: کمپینگ های اقامتی، تفریحی و رفاهی در سه منطقه گردشگری تنگ ماغر، تنگ سولک و برم الوان نیز ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار مهمان نوروزی به صورت اقامت شبانه را دارند.
وی عنوان کرد: زائرسراهای امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله در روستای منیزور، امامزاده بابا احمد(ع) در روستای بابا احمد و امامزاده سید عبدالصالح(ع) در روستای سیاهشیر در مجموع با ظرفیت پذیرش اقامت شبانه بیش از 300 نفر با امکانات کامل رفاهی و تفریحی پذیرای مسافران خواهد بود.
رئیس اداره میراث فرهنگی کمپینگ های اسکان موقت در پارکها، فضای سبزه و کنار خیابان ها با امکان برپا کردن چادرهای مسافرتی را از دیگر ظرفیت های بهمئی برای اسکان مهمانان نوروزی اعلام کرد.
صلاحی نژاد افزود: تدابیر لازم برای فراهم کردن امکانات مناسب رفاهی برای اقامت در این اماکن فراهم شده است.
آثار تاریخی و اماکن زیارتی ، پوشش گیاهی متنوع ، آب و هوای معتدل ،جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبای بهمئی، این شهرستان را به عنوان مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی تبدیل کرده است.
شهرستان بهمئی به جز در مشرق که با شهرستان کهگیلویه در استان هم مرز است در شمال با باغملک ، در جنوب با بهبهان ، در غرب با رامهرمز و در جنوب غربی با امیدیه و آغاجاری در استان خوزستان هم مرز است .
شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود 38 هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله 300 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.