به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنیه در نشست ستاد بزرگداشت 12 فروردین کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مناسبت های مهم و سرنوشت ساز در تاریخ ایران باید همه ساله به نحو مطلوبی در کشور و این استان گرامی داشته شود.
وی افزود: 12 فروردین 1398 چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران در این روز ساختار سیاسی و اجتماعی کشور را تغییر دادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برآمده از رأی، نظر و خواست مردم است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: مردم نقش بی بدیلی در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران دارند و 2 اصل اساسی جمهوریت و اسلامیت نیز از یکدیگر جدایی ناپذیر هستند.
وی ابراز داشت: شهدای زیادی در راه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم شد و شعار محوری ملت ایران در دوران شکل گیری انقلاب نیز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران در 40 سال گذشته نقش اصلی را در تمامی عرصه ها داشته و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرده اند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این در حالی است که در دوران رژیم پهلوی اینگونه نبود و ملت ایران به هیچ وجه حق مشارکت در تعیین سرنوشت خود را نداشتند.
وی افزود: ایران اسلامی به برکت نظام و انقلاب هم اینک جزو مستقل ترین کشورهای دنیاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اکنون و برخلاف دوران رژیم پهلوی هیچ بیگانه ای برای کشور و ملت ایران تصمیم گیری یا تعیین تکلیف نمی کند.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: دهه پنجم انقلاب به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان دوران پیشرفت بیش از پیش کشور و ملت ایران خواهد بود.
وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، ابراز داشت: خدمات ارزنده ای در گام اول انقلاب انجام شد و کشور نیز شاهد پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور و ملت ایران در چهار دهه گذشته علاوه بر خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان گردنه های دشوار متعددی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: ملت ایران گام دوم انقلاب را با سرعت و همت بیشتر، جدی تر و راسخ تری نسبت به گام اول آغاز کرده است.
وی افزود: با توجه به تقارن 12 فروردین سال 1398 با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) باید جشن های مربوط به روز جمهوری اسلامی 2 روز قبل در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اهمیت و جایگاه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی از سوی ائمه جمعه و جماعات در مساجد این استان و از سوی روحانیان مجری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان برای مردم تبیین شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: ظرفیت تریبون های نماز جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در روز 9 فروردین 1398 برای آگاهی بخشی هر چه بیشتر در مورد اهمیت و جایگاه روز جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی خواستار تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری میزگرد در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و تبلیغات میدانی گسترده در این استان در زمینه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.