به گزارش ایرنا، بسیاری از شرکت کنند گان در ششمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور در کهگیلویه و بویراحمد از تاخیر به وجود آمده در توزیع سوالات و هرج و مرج ناشی از این رویداد معترض هستند.
همچنین برخی از سایت ها و رسانه های محلی مدعی شده اند که سوالات آزمون پیش از جلسه لو رفته و هم اینک فیلم هایی مبنی بر درستی این موضوع در فضای مجازی دست به دست می چرخد.
برخی دیگر نیز به رعایت نشدن اصول امنیتی در برگزاری آزمون مانند، پلمب نبودن دفترچه‌های آزمون اشاره کرده اند و خواهان پیگیری این مهم شده اند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرده است که آزمون استخدامی در این استان در سلامت برگزار شده و هیچ شائبه‌ای در اجرای آن وجود ندارد.
سید محمد قائم کاظمی بیدک گفت صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 ، آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت برگزار شد.
وی افزود: چهار هزار و 687 نفر داوطلب از کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون شدند.
کاظمی بیدک تصریح کرد: 2 هزار و 724 نفر در شهرستان های بویراحمد و دنا ( محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده یک هزار و 312 نفر (محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مقرر شده بود که این آزمون در ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های محل آزمون برگزار شود که به سبب درج اشتباهی برچسب شهر مربوطه این آزمون با تأخیر برگزار شد.
کاظمی بیدک تصریح کرد: این خطا در تهران رخ داده بود و بر روی یکی از کیسه های سئوالات یاسوج اشتباهی برچسب دهدشت زده شده بود و بر روی یکی از کیسه های سئوالات دهدشت نیز برچسب یاسوج زده بودند که پس از متوجه این اشتباه در سریعترین زمان ممکن اقدام به جابجایی بسته ها صورت گرفت.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این آزمون در شهر یاسوج قرار شد در دانشگاه یاسوج برگزار شود که با تاخیر در ساعت 9 و نیم صبح برگزار شد.
وی ادامه داد: برخی از داوطلبان سعی در اخلال روند آزمون داشتند که با عکس العمل سایر داوطلبان آزمون به روند عادی برگشت و آزمون در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه سئوالات همزمان با سراسر کشور در یک ساعت خاص پلمپ آنها باز شد، بیان کرد: وقتی متوجه این جابه جایی شدیم در سریعترین زمان سوالات را به حوزه ها برگرداندیم و کار انتقال انجام گرفت و ما با شورای تأمین و مسئولان امر هماهنگی لازم را انجام دادیم که در جریان باشند.
کاظمی بیدک ابراز داشت: این کار در استان به خوبی مدیریت شد و اینجانب و نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور و حراست در بین متقاضیان حضور پیدا کردیم.
وی تصریح کرد: نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور در استان حضور دارند و در جریان تمام مسائل هستند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هیچ گونه شائبه ای در برگزاری و اجرای آزمون در استان وجود ندارد و این آزمون در صحت و سلامتی و با هماهنگی مرکز آزمون کشور برگزار شد.
برخی از شرکت کنندگان در این آزمون طی تماس با خبرنگار ایرنا اعلام کردند که توضیحات رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد کامل نیست.
سال گذشته برگزاری آزمون کتبی دانشگاه علوم پزشکی در یاسوج هم حاشیه ساز شد .
1662/9868/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.