سیدهاشم موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: برگزاری اولین رویداد استارت آپ حوزه sme ها با محوریت کسب و کار های نو در فضای مجازی، تامین مالی صنایع کوچک و متوسط، بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک و متوسط با همکاری پارک علم و فناوری استان کلید خورد.
وی افزود: در این رویداد، افراد ایده‌های خود را ارائه کرده و سپس ایده‌های برتر انتخاب و گروه‌ها تشکیل و روی عملی کردن این ایده‌ها کار می‌کنند و در نهایت، با توجه به پتانسیلی که ایده‌ها برای کسب بازار دارند، روی ایده‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری می‌شود.
وی افزود: در این رویداد، گروه‌های دانشجویی، نخبگان، صاحبان ایده و دانش، اساتید دانشگاهی و همچنین سرمایه‌گذاران حوزه صنعت حضور خواهند داشت.
موسوی گفت: اولین استارت آپ حوزه صنایع کوچک و متوسط با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی و همکاری پارک علم و فناوری در تاریخ 19 اسفند سال‌جاری، در سالن شهید چمران، دانشکده علوم پایه، دانشگاه یاسوج از ساعت 11لغایت 15 برگزار می‌شود.
وی افزود: برای ایده اول تا سوم برگزیده این رویداد، جایزه نقدی در نظر گرفته شده است و ایده های نخبگان،مبتکران و ایده پردازان در این برنامه در محک سنجش و ارزیابی قرار گرفته و حمایت می شوند .
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش از این کارگاه آموزشی فرآیند شروع و رشد کسب وکار های استارتاپی با هدف آشنائی تشریح مباحث حوزه استارتاپ ها،مدل های کسب وکار و کسب و کار های نو در فضای مجازی با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی و همکاری پارک علم و فناوری استان در محل دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد.
علاقه مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت www.kbstp.ir نسبت به ارائه ثبت ایده خود اقدام کنند.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.