علی محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت مناسب ستاد خدمات سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد مستلزم هماهنگی دستگاه ها با یکدیگر بوده از این روی هماهنگی دستگاه ها و نهادها برای استقبال از مسافران نوروزی ضروری است.
وی افزود: میزان آمادگی مسئولان متولی در مقابله با شرایط بحرانی در استان باید افزایش یابد زیرا که در سال جاری علی رغم وجود تجهیزات و نیروی انسانی کافی، عملکرد مثبتی در هنگام وقوع بحران وجود نداشته است.
احمدی بیان کرد: ماشین آلات و دستگاه های خدمات رسان پیش از وقوع هرگونه بحرانی در محورهای حادثه خیز و پرترافیک استان حضور داشته باشند تا میزان بروز آسیب ها را کاهش دهند.
وی عنوان کرد: برای پیشگیری از هرگونه حادثه تلخ می طلبد تمهیدات لازم باتوجه به شرایط جوی استان اندیشیده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط کنونی کشور، ابراز داشت: برای کاهش دغدغه های ذهنی مردم باید زمینه لازم برای گذران ایام خوش مسافران در استان مهیا شود و تمامی دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری ها در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: شهرداران مناطق 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد پای کار باشند و نسبت به زیباسازی مبلمان شهری برای استقبال هرچه بهتر مسافران اقدام کنند.
احمدی خواستار تهیه و تدوین بسته خدمات رسانی از سوی دستگاه های متولی شد و افزود: در نشست ستاد خدمات سفر بیشترین تمرکز بر روی هماهنگی بین دستگاهی برای استقبال باشکوه از مسافران باشد.
کهگیلویه و بویراحمد 300 جاذبه گردشگری دارد که 50 نقطه آن دارای زیرساخت های گردشگری است.
این استان با داشتن 300 بقعه متبرکه، 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز ، مکانی مناسب برای سفرهای نوروزی است.
حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، آبشار یاسوج، چشمه بلقیس چرام، گردنه شلال دون، رود رونه، آبشار کمردوغ، برم الوان، بافت تاریخی دهدشت و سد کوثر از مهمترین جاذبه های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.