به گزارش ایرنا، جواد رمضی روز دوشنبه در نخستین نشست مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در سطح استانی امسال بیش از یک هزار رقابت ورزشی در بین کارگران برگزار شد که نسبت به سال های گذشته بی نظیر بود.
وی با اشاره به اینکه ورزش کارگری یکی از مقوله های مهم در جامعه محسوب می شود، افزود: با حمایت وزارتخانه های ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسیر سخت این ورزش هموار می شود و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.
رمضی با بیان اینکه فرهنگ ورزش کردن برای کارگران می بایست نهادینه شود، گفت: تحقق این امر نیازمند آموزش، کارهای تبلیغاتی، تکرار، پافشاری، از خودگذشتگی و الگو سازی است که با همراه شدن مسئولان و پشتیبانی از این ورزش می توان شاهد موفقیت در این عرصه بود.
وی عنوان کرد: امسال در کشور بیش از پنج هزار نفر در رقابت های سازمان یافته ورزشی در رده های بانوان و آقایان شرکت کردند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: در سال ٩٨، تقویم متفاوتی در ابعاد قهرمانی، مناسبتی، لیگ ها، برون مرزی و به ویژه مسابقات کارگری در اسپانیا و برنامه هایی به صورت جشنواره در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: مشارکت در رویدادهای ورزشی سازمان یافته کارگران کشور به واسطه وجود مشکلاتی تحت تاثیر قرار گرفته که این مهم با اتخاذ تدابیر خاص از قبیل پیش بینی رویدادهای ورزشی جذابتر و اجرای برنامه های ورزشی خانوادگی از جمله جشنواره ها، جبران پذیر خواهد بود.
رمضی بیان کرد: سال آینده کاروان کارگری جمهوری اسلامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگران که تیرماه 98 درکشور اسپانیا برگزار می شود، اعزام می شوند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری ابراز داشت: هم اینک 27 انجمن ورزشی شناخته شده وجود دارد که 20 مورد فعال و توسعه یافته و هفت مورد در حال توسعه هستند.
وی افزود: فدراسیون تلاش می کند با گسترش ورزش همگانی در بین کارگران و خانواده های آنان، علاوه بر حفظ سلامتی، بازده کار آنان را نیز بیشتر کند.
رمضی با اشاره به مجمع انتخاباتی ورزش کارگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجمع با اینکه تنها یک نماینده داشت به درستی و با دقت انجام شد.
وی ابراز داشت: ورزش باید در بین جامعه کارگری در واحد های تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد روز به روز توسعه یابد.
وی خواستار توجه وی‍‍ژه به ورزش بانوان و عضو گیری بیشتر هیات های ورزشی شد.
فدراسیون ورزش کارگری در آبان ماه ۱۳۹۱ تاسیس و در لیست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و در مهر ماه همان سال به عضویت موقت کنفدراسیون بین المللی ورزش کارگری در آمد.
هم اینک فدراسیون ورزش کارگری درسایه همکاری و تعامل دو وزارتخانه ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در چندین رشته ورزشی آقایان و بانوان فعالیت دارد.
با احتساب خانواده کارگران جامعه هدف این فدراسیون به بیش از 40 میلیون نفر می رسد که رکن اصلی توسعه کشور و تولید کننده و مصرف کننده کالای ایرانی هستند.
نخستین مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری این استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور 17 نفر شرکت کننده در یاسوج برگزار شد.
طهمورث داستان در این نشست به عنوان تنها کاندیدا به مدت چهار سال رئیس هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد شد.
وی پیش از این سرپرستی هیات ورزش کارگری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.
داستان در این نشست برنامه های راهبردی هیات ورزش کارگری کهگیلویه و بویراحمد را برشمرد و افزود: موارد مطرح شده با همکاری و مساعدت ریاست فدراسیون کارگری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و انجمن های ورزشی و هیات ها در این استان در طول سال محقق خواهند شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.