پروانه نیک مرام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار طرح های پرداخت شده به تفکیک شهرستان ها در بویراحمد717 طرح، بهمئی 182 طرح، گچساران 161 طرح، کهگیلویه 187، دنا 135، باشت 90، لنده 69 و چرام 36 طرح بوده است.
وی افزود: تعداد طرح های منعقد شده اشتغال روستایی کهگیلویه و بویراحمد در مجموع یک هزار و 735 مورد با اشتغالزایی پنج هزار و 295 نفر بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال را جزو دغدغه های اساسی مردم و مسئولان اجرایی کشور دانست و ابراز داشت: یکی از سیاست‌ های اصلی دولت تدبیر و امید اشتغالزایی و رونق تولید است و باید برای تحقق چنین امر مهمی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش و همت جدی تری شود.
وی بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت های توسعه روستایی و عشایری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق سبب کاهش بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی می شود.
کهگیلویه و بویراحمد 723 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 44 درصد آنان در روستاها زندگی می‌کنند.
سال گذشته قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که در سال 1392 ابلاغ شد، به تصویب رسید.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را بر عهده دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.