آرمان جلالی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عمل بر روی بیمار 21 ساله که براثر سانحه تصادف به اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده بود صورت گرفت.
وی ادامه داد: پس از ویزیت و انجام اقدامات تصویربرداری و آزمایش های لازم بر روی بیمار مشخص شد که خردشدگی استخوان ساکروم، پارگی لیگامان های(رباط های صلیبی) سمت مقابل هر چهار استخوان راموس پوبیس در جلوی حلقه ای لگن و همچنین شکستگی و دررفتگی (shearing) لگن داشته که به اتاق عمل بیمارستان انتقال و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
متخصص ارتوپدی بیمارستان شهید رجایی گچساران با بیان اینکه این عمل حدود 6 ساعت به طول انجامید، بیان کرد: بیمار پس از 24 ساعت از تخت عمل پایین آمد تا از عوارض ناشی از عمل چون آمبولی (لخته خون) و زخم بستر و لنگشن (لنگیدن) و بد جوش خوردن در آینده جلوگیری شود.
جلالی نژاد تصریح کرد: این عمل جراحی شکستگی حلقه ای لگن بیمار با همکاری شهره کرمی (متخصص بیهوشی)، مسئول اتاق عمل و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید رجایی گچساران با موفقیت انجام شد.
همچنین در سال جاری نخستین عمل پیوند دست شهر یاسوج واقع در کهگیلویه و بویراحمد با همت و سرعت عمل و دقت کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با نتیجه رضایت بخش انجام شد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.