به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر کاهش مشکلات معیشتی مردم، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، اجرای هر چه بیشتر عدالت و رفع هرگونه تبعیض در کشور دارند.
وی افزود: لازم است که مسئولان اجرایی کشور بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها از جمله مسائل اقتصادی را به طور عملی سرلوحه کار خود قرار داده و اقدام های اساسی برای کاهش تورم و گرانی انجام دهند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: آنچه بیش از تورم و گرانی مردم کشور را آزار می دهد وجود برخی تبعیض ها و رعایت نشدن دقیق عدالت است.
حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به 14 اسفندماه روز احسان و نیکوکاری، عنوان کرد: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام نباید نسبت به ایتام و نیازمندان جامعه بی تفاوت بود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم خیراندیش و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته حضور گسترده ای در جشن نیکوکاری امسال داشته باشند.
حجت الاسلام موسوی اعظم 14 اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را یادآور شد و گفت: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از تأسیس این نهاد حمایتی رسیدگی بهتر به مستمندان جامعه با رعایت حفظ کرامت انسانی آنها بوده است.
وی با اشاره به سفر چند روز گذشته بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در این دیدار عنوان قهرمان عرب از سوی رهبر به ایشان داده شد.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: کشورهای مختلف عرب به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام توان خود را برای نابودی سوریه به کار گرفتند.
وی بیان کرد: به لطف الهی، با استقامت ملت سوریه و حمایت های ایران اسلامی همگی این توطئه های شوم خنثی شده و بی نتیجه ماند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.