به گزارش ایرنا، مسئول تولیدات دفتر تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه در حاشیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در یاسوج، گفت: محور اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های منتخب در حوزه آموزشی و موضوعات درسی است.
منصور غلامی به نکات ده گانه فیلم بین المللی رشد اشاره کرد و افزود: در هر سال حدود 60درصد دانش آموزان از اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم رشد بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: هم اینک فیلم های مستند، داستانی کوتاه و بلند در زمینه های علمی، تربیتی و آموزشی در مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد به نمایش گذاشته می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این جشنواره 50 فیلم کوتاه با موضوع‌های تربیتی، علمی و آموزشی برای دانش آموزان شهر‌ها و روستا‌ها اکران می شود.
هادی زارع پور افزود: یکی از با سابقه ترین جشنواره ها در حوزه آموزش و پرورش جشنواره فیلم رشد است و این فرصتی است که دانش آموزان در موضوعات مختلف در این جشنواره ورود پیدا کنند.
وی عنوان کرد: این جشنواره همه ساله با هدف آموزش نکته های اخلاقی، تربیتی و آشنایی بیشتر جوانان با تکنولوژی جدید و در راستای اهداف تعلیم و تربیت برگزار می شود.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد میزان یادگیری از طریق حس بینایی را بسیار زیاد دانست و افزود: به همین دلیل است که آموزش از طریق تلویزیون مفید تر از رادیو است.
رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مایه مباهات و دلگرمی است که این استان میزبان اکران فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد است.
اسماعیل رضایی نیک تصریح کرد: جشنواره فیلم رشد یک جشنواره آموزشی است که دانش آموزان را چابک و توانا بار می آورد و یکی از تأثیرگذارترین جشنواره کشور است زیرا این تأثیرگذاری در مدارس اتفاق می افتد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.