به گزارش ایرنا، علی خوان پایه دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در گچساران اظهار داشت: برای تحقق این امر نمایشگاه عرضه کالا در شهر دوگنبدان دایر شده است.
وی بیان کرد: نظارت مستمر بر روند عرضه کالاها و خدمات در بازار با استفاده از گشت های میدانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در تعطیلات نوروزی است.
سرپرست فرمانداری گچساران با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری برای درآمدزایی بر لزوم مشارکت همه دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
خوان پایه با یادآوری اهمیت خدمات دولت برای ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه گفت: تبدیل زمین های دیم به آبی باعث ارزش افزوده دارایی های مردم در مناطق روستایی این شهرستان شده است.
وی عملیاتی شدن تونل 2 هزار و 700 متری دیل، چهارخطه شدن جاده های ورودی و خروجی شهر دوگنبدان که گامی برای کاهش سوانح جاده ای شاخ به شاخ است از طرح های خوب اجرا شده در سال های اخیر است.
سرپرست فرمانداری گچساران گفت: احیای بافت فرسوده مسکونی و تجاری و ساماندهی خیابان بلادیان از خدمات ماندگار دولت تدبیر و امید در این شهرستان است که باعث ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم شده است.
خوان پایه اضافه کرد: اختصاص آب از سد کوثر و سد در حال احداث چم شیر آینده تامین آب کشاورزی، آشامیدنی و صنعت را تا حدود زیادی تضمین کرده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سد چم شیر تصریح کرد:بخشی از حقوق کارگران سد چم‌شیر تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود.
خوان پایه در واکنش به سوال خبرنگاران درباره اختلاف شهرداری و فرماندار ابراز داشت: از فعالیت و مصوبات شفاف شهرداری و شورای شهر دوگنبدان حمایت می کنیم اما برای تحقق حقوق شهروندی از ظرفیت های قانونی تسریع در روند توسعه استفاده می شود.
وی با اشاره به نقش رسانه های ارتباط جمعی در دنیای امروز گفت: نقد منصفانه مطالبه خبرنگاران است اما تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی نیز از وظایف رسانه هاست.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.