به گزارش ایرنا، معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان کهگیلویه بر لزوم آمادگی همه ادارات خدمت رسان در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود: امروزه مقوله گردشگری و صنعت توریسم بعنوان یکی از مهمترین منابع درآمدی هر منطقه محسوب می شود.
ابراهیم خنجری بیان کرد: باید با فرهنگ سازی و مهمان نوازی میزان ماندگاری گردشگران را در شهرستان افزایش داد تا به توسعه شهرستان کمک شود.
خنجری بر حضور بموقع نیروهای کشیک و خدمت رسان و رسیدگی به مشکلات مسافران در تعطیلات نوروز تاکید کرد.
رئیس پلیس راه کهگیلویه هم با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی های شهر دهدشت گفت: ورودی های شهر دهدشت برای شهرستان تاریخی کهگیلویه مناسب نیست .
شاهپور عابدی ، ورودی چرام- دهدشت را باریک و پر از چاله دانست و گفت: سال گذشته پنج مورد تصادف منجر به فوت در این ورودی اتفاق افتاد.
وی مهم ترین مشکلات ورودی های شهر دهدشت را تاریک بودن، چاله چوله های زیاد، عرض کم، عدم خط کشی و نبود آسفالت مناسب دانست و گفت: در آستانه عید نوروز برای جلوگیری از هر گونه تصادفی باید وضعیت ورودی ها بصورت ویژه تا عید نوروز ساماندهی شود.
عابدی گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل مسئولان باید جوابگوی اتفاقات و حوادث رخ داده در ورودی های شهر باشند.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به بی نظمی های انجام شده در برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: باید این جلسه بر اساس قانون هر ماهی یک بار برگزار شود.
شهباز پورنگ اظهار داشت: شهرداری دهدشت نسبت به مصوبات حوزه ترافیک سهل انگار و هیچ گونه توجهی به معضلات ترافیکی شهر ندارد.
وی ساماندهی چراغ های راهنما در سطح شهر دهدشت را ضروری دانست و گفت: شهرداری باید در این راستا با توجه به تعطیلات نوروز اقدامات لازم را انجام دهد.
پورنگ چاله چوله های سطح شهر و عدم خط کشی معابر را نیز از دیگر مشکلات ترافیکی شهر دانست و گفت: ساماندهی المان های شهری با توجه به گردشگرپذیر بودن کهگیلویه باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه بر همکاری نهادهای خدمات رسان در آستانه تعطیلات نورزو تاکید کرد.
سیاوش زمان هدف از تشکیل این ستاد را بسط و توسعه گردشگری در کهگیلویه و ایجاد و هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه بر سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت های سفر در نوروز ٩٨ بیان کرد.
وی بیان کرد: از تمام توان دستگاه های مستقر در کهگیلویه استفاده می شود تا به بهترین شکل ممکن این منطقه به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان معرفی شود.
زمان تشکیل جلسات ستاد و کمیته های 10 گانه را ضروری دانست و گفت: در ایام نوروز، کیوسک های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، خدماتی و اطلاع رسانی در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی شهرستان و شهرهای تابعه مستقر می شود.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه با بیش از یکصد جاذبه طبیعی و تاریخی هر ساله میزبان گردشگران زیادی بویژه در تعطیلات نوروزی است.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.