به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن ورزشی را افزون بر 10 میلیارد ریال ذکر کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: افتتاح این سالن ورزشی نخستین طرح از مجموع 106 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برکت در این استان است.
وی تصریح کرد که مجموع سرمایه گذاری این تعداد پروژه از سوی بنیاد برکت در کهگیلویه وبویراحمد افزون بر 430 میلیارد ریال است.
احمدی یادآور شد: بخش عمده ای از این طرح ها هم اینک با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال اجرا هستند.
وی شرایط خاص کشور ناشی از تحریم های ظالمانه و کمبود محسوس منابع دولتی را یادآور شد و گفت: یکی از مکانیسم ها و سیاست های راهبردی دولت در این شرایط کمک گرفتن از برخی سازمان های و موسسه های اقتصادی غیردولتی همچون بنیاد برکت است.
احمدی همچنین به ظرفیت های متنوع گردشگری، اقتصادی و منابع آب در روستای نقاره خانه و بخش چیتاب شهرستان بویراحمد اشاره کرد و خواستار حمایت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه اجرا و تقویت طرح های اقتصادی در این منطقه شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ورزشی به همت بنیاد برکت را افزون بر 10 میلیارد ریال ریال ذکر کرد.
جهان محرابی اظهار داشت: این طرح ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت 2 هزار و 22 متر مربع و با زیربنای 830 متر مربع تقدیم مردم شهیدپرور این منطقه شد.
محرابی یادآور شد: بنیاد برکت 34 مدرسه در مناطق محروم این استان در دست ساخت دارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد مدرسه در قالب 158 کلاس درس با پیشرفت فیزیکی 30 تا 80 درصد در حال احداث است.
وی بیان کرد: 210 میلیارد ریال برای ساخت این تعداد واحد آموزشی از سوی بنیاد برکت اختصاص یافته است.
محرابی افزود: 92 طرح شامل فضاهای آموزشی، سالن های چندمنظوره ورزشی ویژه دانش آموزی، استخرهای شنا و نمازخانه مدارس در سطح استان در دست ساخت است.
وی اظهار داشت: 187 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار در سال 96 به تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
سردار اورنگ در 16 بهمن در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
آیین تشییع باشکوه این شهید بزرگوار در تاریخ 11 بهمن سال 1394 با حضور خیل مشتاقان و مردم مومن کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار و در زادگاهش روستای نقاره خانه بخش چیتاب به خاک سپرده شد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف بویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم و مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
این شهید مدافع حرم جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48 فتح و آخرین مسئولیتش نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه از دست مقام عظمای ولایت جایزه دریافت کرد.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.