سید منصور موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکل بیکاری 369 نفر از این تعداد با جذب در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد رفع شد و 350 نفر نیز با دریافت تسهیلات اشتغالزایی مشغول به کار شدند.
وی افزود: این افراد شامل همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بالاتر بوده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس ماده 21 قانون جامع خدمات ‌رسانی به ایثارگران از محل مجوزهای صادره از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه ‌های مختلف اجرایی حداقل 25 درصد سهمیه ‌های استخدامی مربوط به اعضای خانواده شهدا و ایثارگران اعم از همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بالاتر بوده است.
موسوی عنوان کرد: هم اینک افزون بر سه هزار نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیکار هستند.
وی ابراز داشت: یکی از اولویت ‌های اصلی سال 1397 بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مسأله اشتغالزایی برای جامعه هدف خود بود.
موسوی گفت: تمامی همت و تلاش مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز تحقق این امر مهم بوده است.
وی اظهار داشت: اعضای خانواده شهدا و ایثارگران جویای کار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع مهم را بدانند که دولت در حال کوچک شدن بوده و به ازای هر پنج نفر بازنشسته تنها یک نفر آن هم در صورت داشتن بالاترین میزان تحصیلات و تخصص جذب دستگاه های اجرایی می شود.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.