قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 27 میلیارد و 280 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای تأمین سبد غذایی این تعداد کودک زیر پوشش کمیته امداد استان هزینه شده است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به ‌منظور رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال زیر پوشش خود طرح همسفره را اجرا می ‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس طرح همسفره کودکان کمتر از پنج سال مددجوی این استان که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از سوی مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد استان معرفی می‌ شوند.
مبشری عنوان کرد: سبد غذایی توزیع شده بین کودکان کمتر از پنج سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن است.
وی ابراز داشت: کودکان کمتر از پنج سال مددجوی کهگیلویه و بویراحمد که زیر پوشش طرح همسفره هستند در فاصله زمانی هر 6 ماه یکبار پایش می‌ شوند.
مبشری گفت: این کودکان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد پس از بهبود وضعیت تغذیه ای و رفع اختلالات رشد از چرخه طرح همسفره خارج و کودکان دیگری جایگزین آنها خواهند شد.
وی اظهار داشت: نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند برای شرکت در طرح همسفره و کمک به کودکان کمتر از پنج سال دچار سوء تغذیه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به سایت این طرح به نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir مراجعه کنند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.