جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 17 فقره تصادف ظرف 24 ساعت گذشته در جاده های استان، 39 مصدوم در پی داشت.
وی افزود: با اعلام این خبرها آمبولانس‌های اورژانس در سراسر استان به محل‌های حادثه اعزام شدند و خدمات اورژانسی ارائه کردند.
پوران فرد بیان کرد: 28 مصدوم این تصادفات به بیمارستان انتقال داده شدند و 11 مصدوم توسط پرسنل اورژانس در محل تصادف سرپایی مداوا شدند.
وی عنوان کرد: از مجموع تصادفات پنج فقره شهری و 12 فقره در جاده های استان رخ داده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یکی از تصادفات صبح امروز، گفت: در پی برخورد 2 خودروی پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ در محور یاسوج به اصفهان منطقه سمرون، 6 نفر مصدوم شدند.
وی افزود: این تصادف در محور یاسوج به اصفهان رخ داد که بلافاصله کد پاتاوه به محل اعزام شد.
پوران فرد ابراز داشت: بعد از اقدامات اولیه پزشکی توسط اورژانس پاتاوه یک مصدوم در محل درمان سرپایی و پنج مصدوم دیگر توسط اکیپ‌های اعزامی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.