شمس الله دردانه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین در هفته جاری محور اصلی باغچه سادات - سرفاریاب به دلیل ترافیک سنگین مسدود شده بود.
وی بیان کرد: با همکاری نیروهای راهداری شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه محور باغچه سادات - سرفاریاب از هر دو طرف برای تردد بازگشایی شده است.
دردانه با اشاره به بارش بیش از 50 سانتی متر برف در محور طسوج - چرام گفت: نیروهای راهداری بعد از 2 روز تلاش شبانه روزی هشت کیلومتر از این مسیر را بازگشایی کردند.
وی طول این مسیر را 22 کیلومتر دانست و گفت: تردد زیادی در مسیر باقی مانده انجام نمی شود ولی نیروهای راهداری در حال بازگشایی این محور هستند.
دردانه طول محورهای برفگیر چرام را 120 کیلومتر دانست و بیان کرد: همه محورهای مواصلاتی و برفگیر این شهرستان بازگشایی شده و تردد در انها انجام می شود.
رئیس اداره راهداری چرام تصریح کرد: جاده های عشایری شهرستان که هیچ گونه ترددی در آنها انجام نمی شود به دلیل بارش برف سنگین مسدود هستند.
محور برف گیر و کوهستانی یاسوج ،باغچه سادات - سرفاریاب به طول حدود 170 کیلومتر یک جاده مهم میانبر است که هر ساله در فصل زمستان و در زمان بارش برف مسدود می شود.
طول راه های شهرستان چرام 600 کیلومتر است.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.