به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم را در حادثه تروریستی حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در جاده خاش - زاهدان تسلیت گفت.
در پیام تسلیت علی محمد احمدی آمده است: حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که 2 روز پس از همایش اتحاد و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی که با حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش - زاهدان به وقوع پیوست موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
در ادامه این پیام بیان شده است: یقینا اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می شود محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.
در پایان این پیام عنوان شده است: اینجانب این حادثه تلخ و تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر مسئلت دارم.
یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه در جاده خاش- زاهدان مورد حمله مزدوران استکبار قرار گرفت.
بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو وانت حامل مواد منفجره در کنار این اتوبوس تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران شهید و مجروح شدند.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.