قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشت میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد این تعداد فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی افزود: این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌ های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دغدغه ‌های اصلی مسئولان کمیته امداد کشور و این استان ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش است.
مبشری عنوان کرد: ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 720 طرح اشتغالزایی با پرداخت 490 میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا و به بهره‌ برداری رسیده است.
وی ابراز داشت: با توجه به نظارت دقیق و مستمر کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و بر اساس ارزیابی ‌های انجام ‌شده تسهیلات اشتغالزایی پرداختی از سوی کمیته امداد استان دارای کمترین انحراف است.
مبشری گفت: بانک ‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت به ‌موقع تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان می توانند این نهاد حمایتی را در راستای توانمندسازی و خودکفایی افراد نیازمند یاری دهند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.