به گزارش ایرنا،غلامرضا تاجگردون روز یکشنبه در نشست نگهداری خیابان بلادیان پس از بهره برداری اظهار داشت: با اجرای برنامه هایی مانند موسیقی، نمایشگاه های نقاشی، خوشنویسی و سایر برنامه های فرهنگی در مرکز خیابان بلادیان برای هر چه با نشاط کردن این شهرستان تلاش می شود.
وی از مسئولان خواست تا با تشکیل هیات امنای خیابان بلادیان شهر دوگنبدان برای نگهداری از این طرح فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی ویژه داشته باشند.
تاجگردون تصریح کرد: طرح ساماندهی خیابان بلادیان در نیمه نخست اسفند امسال بهره برداری می شود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اهمیت بازآفرینی شهر در نشاط و امیدآفرینی بین شهروندان از برنامه ریزی برای ساماندهی چند خیابان مهم شهر دوگنبدان خبر داد.
وی ابراز داشت: این طرح از محل کمک به بهسازی بافت های فرسوده به صورت پایلوت کشوری در گچساران اجرا می شود و الگوی خوبی برای نوسازی بازارهای فرسوده در سطح کشور است.
طرح ساماندهی خیابان بلادیان شهر دوگنبدان برای زیباسازی مرکز این شهر قدیمی، دادن روح فضای مدرن شهری با در نظرگرفتن رفاه عمومی انجام شده است.
این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.
تاجگردون با اشاره به در حال اجرا بودن طرح احیای بافت های فرسوده مسکونی شهر دوگنبدان ابراز امیدواری کرد: سیمای این شهر در آینده نزدیک متناسب با نام آن شود.
شهر 100هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.