قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تعداد جهیزیه اهدایی به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.
وی افزود: اهدای جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش یکی از مهمترین برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای تسهیل ازدواج جوانان این استان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 987 فقره جهیزیه، هدیه به داماد و کمک هزینه ازدواج با اعتبار 72 میلیارد و 220 میلیون ریال برای ازدواج مجدد زنان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت‌ شده است.
مبشری عنوان کرد: 40 سال گذشته 49 هزار و 568 فقره جهیزیه و هدیه به داماد با اعتبار 356 میلیارد و 30 میلیون ریال به زوج ‌های جوان زیر پوشش کمته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌ شده است.
وی ابراز داشت: پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به زوج های جوان زیر پوشش به ‌صورت بلاعوض و تا سقف 30 میلیون ریال برای نقاط برخوردار و 35 میلیون ریال برای مناطق کمتر برخوردار این استان است.
مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارتقای سطح آگاهی زوج‌ های جوان زیر پوشش این استان دوره ‌ها و کارگاه ‌های آموزشی قبل از ازدواج در زمینه مهارت های زندگی، مسائل اعتقادی و خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی و تربیت فرزند برای آنان برگزار می ‌کند.
40 هزار و 823 خانوار با جمعیت 103 هزار و 725 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.