به گزارش ایرنا،استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها در گچساران گفت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر یکهزار و 240 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: این طرح ها در بخش های زیرساخت های شبکه برق،آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.
وی ابراز داشت: از این تعداد طرح 51 طرح با اعتباری بیش از 650 میلیارد ریال بهره برداری شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجتمع خدمات، گردشگری و رفاهی عالیشاهی با اعتبار 40 میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی خرما با 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، مجتمع فرهنگی ورزشی دوگنبدان با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال، سیلوی 30 هزار تنی ذخیره گندم کارخانه آرد مارون با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال، مدرسه 6 کلاسه خیرآباد سفلی با اعتبار 13 میلیارد ریال و چمن مصنوعی دیل با اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.
احمدی تعداد پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را 21مورد اعلام کرد و گفت: 590 میلیارد ریال اعتبار نیز برای این طرح های جدید تخصیص یافته است.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی روشنایی و روکش آسفالت گچساران بطول هفت کیلومتر با اعتبار 52 میلیارد ریال، مجتمع رفاهی با اعتبار 45 میلیارد ریال، چمن مصنوعی چهاربیشه علیا با اعتبار پنج میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای مارین سه میلیارد ریال در دهه فجر آغاز خواهد شد.
شهرستان 124 هزار نفری دوگنبدان در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.