به گزارش ایرنا، این زنگ روز شنبه در آیینی در مراکز آموزشی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی و حرفه ای، استثنایی و بزرگسالان این شهرستان به صدا درآمد.
امام جمعه گچساران در آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان نیایش دوگنبدان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال در سایه حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران،انقلابی ایجاد کرد که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی بیان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان و ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: زنگ انقلاب زنگ بیداری، هوشیاری، مقاومت، استکبارستیزی، عزت و سربلندی برای ملت ایران ودیگر ملت های آزاده و مسلمان است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: نرخ باسوادی هم اکنون در گچساران 86.3 است در حالی که قبل از انقلاب 47.29 بود.
محمد شهبازی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 40 باب نمازخانه مدارس، 60 باب کتابخانه، 2 باب کانون فرهنگی، 2 باب هنرستان تربیت بدنی و 14 فضای آموزشی در این شهرستان ساخته شد.
وی اظهار داشت: تقویت روحیه امید به آینده نظام، بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به دانش آموزان نسبت به انقلاب از اهداف اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس گچساران به شمار می رود.
24 هزار دانش آموز در گچساران به تحصیل مشغولند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.