به گزارش ایرنا پروانه نیک مرام روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در یاسوج، اظهار داشت: این یادواره در تاریخ 17 بهمن امسال ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره است.
نیک مرام افزود: معرفی کارگران شهید به عنوان الگوهای برتر به جامعه به ویژه نسل جوان و ترویج سبک زندگی اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تهدیدهای استکبار جهانی از جمله تحریم های اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.
وی با بیان اینکه قشر کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 14 هزار شهید کارگر در کشور و حدود 32 شهید کارگر در این استان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است، افزود: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی، شهدا و ایثارگران باشند و از خانواده شهدا باید تقدیر و تکریم شود.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.

9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.