به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و وضعیت کشور در دوران قبل و پس از انقلاب در ایام الله دهه فجر امسال از سوی مسئولان اجرایی برای مردم بازخوانی شود.
وی افزود: عمده ترین اهداف انقلاب شامل استقلال، آزادی و برقراری امنیت، رفاه و عدالت اجتماعی در کشور است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک نعمت بی بدیل الهی برای ملت ایران، مسلمانان جهان و بشریت است.
سرهنگ خرمدل عنوان کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان به درختی تنومند و الگویی برای مسلمانان و آزادیخواهان دنیا تبدیل شده است.
وی ابراز داشت: به همین دلیل نیز استکبار جهانی احساس خطر کرده و برای تضعیف نظام و انقلاب برنامه هایی از قبیل تحریم و فشار اقتصادی دارد.
سرهنگ خرمدل گفت: به لطف الهی، با درایت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب و در صحنه بودن ملت ایران تمامی توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب یکی پس از دیگری بی نتیجه خواهد ماند.
وی اظهار داشت: قشرهای مختلف ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال علاوه بر تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعلام وفاداری به نظام و انقلاب سبب ناامیدی دشمنان می شوند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.