به گزارش ایرنا، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران پیش از ظهر امروز جمعه در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال ایران که در سالن پد خندق شهر دوگنبدان برگزار شد مهمان خود هیات هندبال البرز را شکست دادند.
در این دیدار نفت و گاز گچساران با نتیجه 29 بر 26 در برابر حریف خود به برتری رسید.
با این پیروزی نفت و گاز گچساران مقام پنجم چهاردهمین دوره لیگ برتر کشور را کسب کرد.
تیم بانوان نفت و گاز گچساران در بازی های امسال با 6 برد،هفت باخت،یک تساوی،373 گل زده،354 گل خورده 13 امتیاز کسب کرد.
این تیم سال گذشته با 9 پیروزی، 2 تساوی، یک باخت و 29 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم تأسیسات دریایی تهران نایب قهرمان رقابت های هندبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
رئیس هیات هندبال گچساران گفت: تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با وجود بها دادن به بازیکنان بومی و کاهش بودجه نتایج قابل قبولی کسب کرده است.
سعید پایاب اظهار داشت: بیش از 90 درصد از بازیکنان تیم بانوان نفت و گاز گچساران بومی هستند در حالی که پارسال 40 تا 50 درصد تیم غیربومی بود.
پایاب ابراز داشت: امسال بودجه همه تیم های نفت از طرف وزارت نفت 60درصد کاهش یافت که در جذب بازیکنان و برپایی اردوهای آماده سازی تیم ها اثرگذار بود.
وی میزان همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تیم های هندبال این شهرستان در لیگ های برتر هندبال را خوب ارزیابی کرد.
18 تیم ورزشی شهرستان گچساران در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که از این تعداد هفت تیم در لیگ برتر و مابقی نیز در لیگ های دسته یک، دو، قهرمانی منطقه ای، استانی و شهرستانی هستند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.