به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در همایشی با عنوان «همدلی در سایه سار عزت در چله انقلاب اسلامی» در یاسوج اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلاب آبرو ریزی ها و هتک حیثیت ها نبود.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با محتوای اسلامیت آن در حقیقت انقلابی برای تمجید از شرف و انسانیت انسان بود.
وی با بیان اینکه باید سعی کنیم که همواره به مصلحت های جامعه به ویژه در شرایط خاص توجه شود، گفت: تفکر و اندیشه های بشری اگرچه متفاوت و متمایز است اما مصلحت های انسان متفاوت نیست.
وی با یادآوری برخی اتفاق ها، ناملایمات و شرایط ملتهب این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که تلطیف فضای موجود بر تغییر برخی رفتارها و رویکردهای اخلاقی از سوی دست اندرکاران و متولیان امر در بخش های گوناکون استوار است.
آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه نباید تفسیر واژگونه از توسعه داشت، یادآور شد که مراقب باشیم که هر فضیلتی را می خواهیم فریاد بزنیم از مسیر درست و قاعده مند آن فریاد بزنیم.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبادا روزی برای فریاد زدن فضیلت های رفیق از اشتباه او سکوت اختیار کرد و خیر او را بیش از حد فریاد زنیم، اما برای رقیبمان اشتباه او را فریاد زنیم و بر خیر او سکوت کرد.
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی امروزه آرمان هایش روشن و سخنان ولی زمانش نیز بسیار روشن، واضح و صریح است و هیچ ابهامی در مسیر و تغییر رویکردها وجود ندارد.
آیت الله ملک حسینی با این پرسش اساسی که چرا اجازه می دهیم که سایه سیاست و سیاست زدگی بر همه عرصه ها چیره شود، یادآور شد: امروز وجود برخی نگاه های سیاسی ، حزبی و منفعت طلبی های شخصی بر حوزه اقتصاد و معیشت غلبه پیدا کرده که امری مطرود است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در عین حال که بر ضرورت مبارزه با فساد و تخلف تاکید می کند اما یادآور می شود که با درک شرایط امروزی ، وضعیت معیشت و اقتصاد مردم ، حاکمیت و گسترش فقر، از هر سرمایه گذار بومی و غیربومی حمایت قاطع خواهد کرد.
آیت الله ملک حسینی گفت: ار هر سرمایه گذار و کارخانه داری با هدف و در راستای زدودن فقر، ایجاد اشتغال ، رونق تولید و کسب و کار در این استان حمایت می کنم.
وی با بیان اینکه در برخی مناطق با وجود نگرش های متفاوت و متمایز سیاسی و سلیقه ای اما در هدف های اقتصادی و سرمایه گذاری نگاه مشترک وجود دارد، گفت: باید چنین روش های معقول و منطقی و در راستای کمک به حوزه اشتغال و معیشت مردم در این استان نیز حاکم شود.
آیت الله ملک حسینی به برخی نامه نگاری ها در راستای حمایت از سرمایه گذاری طی سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: این مکاتبات به افراد و مدعیان عدالت و ناظران بود.
وی در تفسیر و تبیین این بخش از سخنان خود گفت که بدون شک وقتی نامه ای به افراد مدعی عدل نوشته شده توقع اجرای عدالت می رود و چناچه این مکتوبه ناظر به ناظران باشد نیز توقع نظارت بهتر و بیشتر است.
وی محتوای اسلامیت نظام را در زدودن و نفی تکثر ها ، تحجر و بت پرستی ها، تکبرها و تعصب های کور دانست و بر این نکته نیز تاکید کرد که گاه بازگشت به چنین رذیلت ها و انقلاب های مرده، خود بدترین بازگشت هاست.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.