استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰۷ پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه‌فجر امسال در مناطق مختلف این استان با اعتباری بیش از هزار و ۲۰ میلیارد تومان خبرداد‌.

به گزترش ایلنا از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست رسانه‌ای تشریح عملکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالن دولت گفت: از مجموع ۳۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر امسال این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود ۲۴۶ پروژه افتتاحی و ۶۱ پروژه کلنگ‌زنی است.

وی اعتبار پروژه‌های افتتاحی در این استان ۴۹۰ میلیارد تومان و اعتبار پروژه‌های اقتصادی را ۵۳۰ میلیارد تومان برشمرد و اظهارداشت: حدود سه هزار فرصت شغلی در این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال در حوزه‌های زیرساختی راه، بهداشت، برق، گاز ، ورزش، مسکن مهر و سایر حوزه‌ها خواهد بود.

احمدی، پروژه‌های فسفات چرام و بیو اوتالون باشت را از مهمترین پروژه‌های اقتصادی امسال در استان عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در پروژه های اقتصادی فراهم می‌شود. انقلاب اسلامی در تمامی شاخص‌ها قابل قیاس با قبل از انقلاب نبوده و امروز شاهد شکوفایی چشمگیری در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به ۷۰ درصد روستاهای این استان در دوران انقلاب اسلامی خبرداد و گازرسانی بیش از ۹۸ درصد شهرهای استان را هم از برکات انقلاب ایران ذکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.