به گزارش ایرنا محمد کاظم نظری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار گچساران افزود: جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام و انقلاب بویژه آمریکا علیه ایران است که با برنامه ریزی مسئولان و همراهی مردم در این جنگ پیروز خواهیم شد.
وی بیان کرد: هجمه های دشمنان و تحریم های اقتصادی نشانه ضعف دشمن و اقتدار نظام اسلامی است.
نظری بر لزوم وحدت و همدلی آحاد مختلف جامعه در مقابله با دشمنان انقلاب تاکید کرد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است.
وی بیان کرد: لازم است در شرایط سخت، دلخوری ها را کنار بگذاریم تا از این شرایط سخت اقتصادی با کمک هم عبور کنیم.
نظری اظهار داشت: باوجود کمبودها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد دولت و تدبیر و امید خدمات شایسته ای را انجام داده که اگر این خدمات برای عموم مردم بیان نشود به نظام و انقلاب ظلم شده است.
وی گفت: جای خوشحالی دارد که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای توانمندی وجود دارد.
نظری با بیان اینکه در آستانه دهه فجر باید اختلافات سیاسی، اجتماعی را کنار بگذاریم گفت: به واسطه این رقابت های خاص، دولت مظلوم واقع شده است.
وی تاکید کرد: مهمترین راهبرد برای رفع این چالش ها و مشکلات در وهله نخست ایجاد وحدت و تمرکز بر اشتراکات و داشته های استان است.
نظری افزود: این استان هم اینک از بهترین شرایط امنیتی در حوزه های مختلف برخوردار است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب بخشی به توسعه این استان نیازمند هم افزایی بیشتر دستگاه های اجرایی است.
غلام رضا تاجگردون افزود: دولت تدبیر و امید خدمات شایسته ای را به مناطق محروم کشور ارائه داده است.
وی بیان کرد: امید است با همیاری و همراهی مسئولین و مردم زمینه توسعه همه جانبه در این شهرستان فراهم شود.
فرماندار جدید گچساران نیز در این آیین گفت: با مشورت و همکاری با اندیشمندان و بهره مندی از تمامی امکانات و پتانسیل های شهرستان زمینه توسعه گچساران را فراهم خواهیم کرد.
علی خوان پایه افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس ایران موفق باشیم.
در این آیین علی خوان پایه به عنوان فرماندار جدید گچساران معرفی و از زحمات عبدالرحیم رحیمی فرماندار پیشین تقدیر شد.
عبدالرحیم رحیمی به مدت پنج سال سکان فرماندار گچساران بر عهده داشت و فرماندار جدید گچساران مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بود.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.