به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت ورزش های ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این صورت ورزشکاران ناشنوای مرد و زن رشته های مختلف استان بیش از پیش در عرصه های ملی یا بین المللی درخشیده و صاحب مدال و عنوان می شوند.
وی افزود: چنین ظرفیت هایی در اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه های مختلف اجرایی و پیشکسوتان کهگیلویه و بویراحمد، حامیان مالی و خیران به طور چشمگیر وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رئیس جدید هیأت ورزش های ناشنوایان این استان در کنار تلاش بیشتر و تعامل روزافزون با مسئولان فدراسیون از تجارب ارزنده ورزشکاران، مربیان و داوران پیشکسوت استان نیز برای پیشبرد مطلوبتر امور استفاده کند.
علوی عنوان کرد: نظارت مستمر بر میزان اجرا و تحقق برنامه های ارائه شده از سوی رئیس جدید هیأت ورزش های ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان انجام می شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که مسئولان فدراسیون ورزش های ناشنوایان حمایت بیشتری از ورزشکاران و هیأت کهگیلویه و بویراحمد کرده و نگاه ویژه ای به آنها داشته باشند.
مهمترین برنامه های ارائه شده از سوی 2 کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت ورزش های ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست شامل تشکیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران ناشنوا، برگزاری دوره های مربیگری و داوری، جذب کمک های حامیان مالی و خیران، گرفتن میزبانی اردوها و رقابت های کشوری، فعال کردن هیأت های شهرستانی و افزایش تعامل و ارتباط با مسئولان فدراسیون بود.
محمدکریم آریا و سردار پاریاد در این نشست برای تصدی پست ریاست هیأت ورزش های ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا شده بودند که محمدکریم آریا انصراف داد.
در این نشست از مجموع 11 رأی مأخوذه سردار پاریاد با کسب 9 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.