به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته این موضوع به هیچ وجه نافی و مانع از نظارت دقیق و عالمانه و همراه با اشراف اطلاعاتی کامل از سوی حوزه های بازرسی نیست.
وی ادامه داد: دولت هم معتقد است که به همان میزان که با افراطی گری و سختگیری های بی مورد و با اثربخشی منفی مخالف است هرگونه تفریط و کوتاهی در انجام قانونی امور از سوی دستگاه ها و مدیران متخلف را محکوم می کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اطلاع رسانی خلاقانه و حرفه ای و بهبود روابط دوسویه مدیران با رسانه ها تاکید کرد.
احمدی برخی مقایسه های آماری در رابطه با دستاوردهای نظام را در قالب عملکرد 40 ساله انقلاب به دوران پیش از انقلاب چندان حرفه ای و خلاقانه ندانست و تاکید کرد که مدیران باید به دنبال شفافیت و واقع گرایی و شاخص های اصولی اطلاع رسانی به مردم باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین هرگونه ناهماهنگی ها و دامن زدن به تفرقه و دودستگی ها در جامعه را سبب ایجاد استرس، التهاب و بسترهای ناامنی در جامعه و در راستای اهداف دشمن دانست.
وی استفاده برخی مدیران اجرایی از امکانات و خودروهای دولتی را خلاف قانون و از شاخص های دخیل در ارزیابی عملکرد دستگاه ها می داند و بر گسترش روافزون این فرهنگ نادرست انتقاد کرد.
احمدی سوءاستفاده از امکانات دولتی را تضییع حقوق شهروندی و عامل کاهش اعتماد و بدبینی مردم به نظام دانست.
وی گفت: بارها گزارش شده که برخی مدیران خودروهای دولتی را سرویس ایاب و ذهاب فرزندان خود در مدارس کرده اند و این مهم تا حدود زیادی سبب نارضایتی مردم و شهروندان شده است.
وی بر تمرکز بیشتر بر حوزه اقتصادی و تامین کالاهای اساسی مردم تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف اساسی دشمن همواره القای ناکارآمدی نظام در عرصه های مختلف است.
احمدی اضافه کرد که راهبرد دشمن آن است که گروهای آسیب‌پذیر را شناسایی و از طریق این گروه‌ها موج رسانه‌ای و تنش اجتماعی ایجاد کند.
وی ضرورت کاهش فاصله میان مردم و مسئولان را یادآور شد و گفت: صدای مردم باید شنیده شود و قبل از آنکه دشمن بر روی مشکلات و نارسایی های مردم متمرکز شود مدیران باید به سراغ رفع مشکلات و کاهش دغدغه های مردم بروند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین یکی از شاخص های مهم و ملاک های اصلی در ارزیابی عملکرد مدیران در دستگاه های مختلف را جذب اعتبارات ملی ذکر کرد.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.