به گزارش ایرنا، قادر آشنا روز چهارشنبه در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این 21 نمایشگاه یک و نیم میلیون عنوان کتاب فروخته شده است.
وی تصریح کرد که تا پایان سال جاری نیز هفت نمایشگاه کتاب دیگر در استان های مختلف گشایش خواهد یافت.
آشنا با بیان اینکه اولویت اساسی موسسه نمایشگاه های فرهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است، گفت: زیرساخت های لازم در این راستا در حال انجام است.
وی عصاره و جوهره اصلی انقلاب را مبتنی بر مبانی فرهنگی دانست و گفت: مطالعه و کتابخوانی بهترین و مناسب ترین راهبرد در زمینه توسعه فرهنگی به شمار می رود.
هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز چهارشنبه در قالب 129 غرفه با حضور جمعی از مسئولان مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
در این نمایشگاه همچنین بیش از 3 هزار و 580 عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
همچنین برای نخستین بار 12 غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شده است.
علی محمد احمدی استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی با حضور در غرفه های مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری رونق خاصی به نمایشگاه بخشیدند.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.