علیرضا دولت آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 430 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگ و هنری استان در این جشنواره ثبت نام کرده اند.
وی افزود: مرحله استانی این جشنواره نیمه دوم بهمن ماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.
دولت آبادی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون‌های مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی و ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.
وی اظهار داشت: این مسابقات در گروه سنی 16 تا 30 سال و در 2 بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
دولت آبادی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت «تحقیق»، حفظ کل رده سنی 16 تا 30 سال برگزار می‌شود.
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ جزء 30 و نقاشی آیات را ویژه برادران و خواهران رده سنی هفت تا 16 سال دانست و اضافه کرد: شرکت برادران در این رشته ها اختیاری است.
علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به سایت www.modhammatan.com نسبت به ثبت نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از نحوه مسابقات اقدام کنند.
ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای نشر، ترویج معارف قرآنی، استفاده از ابرازهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» را برگزار می‌کند.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.