به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در چهار دهه اخیر علاوه بر کسب موفقیت های متعدد ،شکست هایی نیز در کشور تجربه شده که حاصل کوتاهی در عمل به آرمان های نظام و انقلاب بوده است.
وی افزود: هر چند که تاکنون گام هایی بلند برای تحقق آرمان های نظام و انقلاب برداشته شده اما تا رسیدن به جایگاه اصلی آن فاصله زیادی وجود دارد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقایسه خدمات، برکات و دستاوردهای ارزنده 40 سال گذشته نظام و انقلاب را می توان به چند روش انجام داد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: این مقایسه ها شامل وضعیت امروز کشور با دوران قبل از انقلاب، وضعیت کنونی ایران با دیگر کشورهای دنیا و میزان تحقق آرمان های نظام و انقلاب است.
وی ابراز داشت: چنانچه انقلاب اسلامی پیروز نمی شد همچنان سایه ذلت، خواری و وابستگی به بیگانگان بر سر ملت ایران وجود داشت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اینک ملت ایران در اوج عزت، اقتدار و استقلال است.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امکانات رفاهی موجود در کشور نسبت به دوران قبل از انقلاب تفاوت چشمگیری کرده به طوری که قابل مقایسه نیست.
وی افزود: میزان پیشرفت همه جانبه چهار دهه اخیر ایران اسلامی در همه بخش ها در سطح بین المللی نیز گسترده بوده است.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: با توجه به افزایش شبهه افکنی های دشمنان در آستانه 40 سالگی انقلاب باید مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال پاسخ های معقول، منطقی، اقناعی و روشنگرانه به سؤال ها و شبهه های مردم بدهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نمی توان عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب را در مدت کوتاه ایام الله دهه فجر برای مردم بیان و تشریح کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال به دلیل 40 سالگی انقلاب با سال های گذشته متفاوت است و باید جشن ها و برنامه های آن نیز در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به طرز باشکوه تری برگزار شوند.
وی افزود: مردم حق دارند که خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را نقد یا در مورد آن سؤال کنند و باید چنین حقی را به رسمیت شناخت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده ای در کشور و این استان مأموریت دارند که در زمینه برکات و خدمات چهار دهه اخیر نظام و انقلاب شبهه افکنی کنند.
احمدی عنوان کرد: باید این عده را از افرادی که دارای سؤال و نقد در مورد عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب هستند جدا و تفکیک کرد.
وی ابراز داشت: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظفند با سعه صدر، اطلاعات کامل و دانش لازم به سؤال ها و نقدهای منطقی، منصفانه و دلسوزانه مردم در مورد خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب پاسخ داده و هیچ هراسی از نقد نداشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با شبهه افکنی درصدد نادیده گرفتن نقاط قوت و برجسته کردن نقاط ضعف هستند.
احمدی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال فرصتی مهم برای توجیه و اقناع صادقانه، دلسوزانه و کارشناسانه مردم در مورد برکات و خدمات چهار دهه اخیر نظام و انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به دلیل تقارن یوم الله 12 بهمن امسال با روز جمعه زنگ انقلاب با یک روز تأخیر و ساعت 9 و 33 دقیقه صبح به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس و دانشگاه های این استان نواخته می شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: رژه خودرویی و موتوری ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز جمعه 12 بهمن امسال از فرودگاه تا گلزار شهدای یاسوج برگزار و آیین گرامیداشت نخستین روز ایام الله دهه فجر نیز از ساعت 11 صبح در مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز می شود.
وی افزود: 17 تا 21 بهمن امسال ایام فاطمیه دوم است و باید در این پنج روز شأن و حرمت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جشن ها و برنامه های دهه فجر حفظ شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر فضاسازی و تبلیغات شهری باید پرچم ها و بنرهای مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در نقاط مختلف این استان نصب و بیرق های عزا نیز از 17 تا 21 بهمن 1397 برپا شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: بانگ تکبیر و آیین نورافشانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دلیل تقارن با آخرین روز ایام فاطمیه دوم با یک شب تأخیر و ساعت 19 شامگاه 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال اقدام به ارائه خدمات رایگان و یا همراه با تخفیف به مردم استان کنند.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه نظام و انقلاب در طول چهار دهه اخیر و به ویژه در آستانه 40 سالگی انقلاب، گفت: نظام سلطه به دنبال ایجاد ناامیدی بین ملت ایران و بی اعتماد کردن آنان نسبت به نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است، اظهار داشت: می توان با تبیین مطلوب عملکرد نظام و انقلاب بستر را برای خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب فراهم کرد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.