به گزارش ایرنا،در این دیدار که عصر امروز سه شنبه در استادیوم شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شد، 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
در این بازی ابتدا نفت و گاز گچساران در دقیقه 33 با گل سیروس صادقیان پیش افتاد و در دقیقه 55 پاس همدان مسابقه بازی را به تساوی کشاند.
نفت و گاز گچساران تا پیش از این مسابقه با 15 بازی 6 برد،پنج تساوی و چهار باخت، 12 گل زده، 10 گل خورده در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار داشت.
تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 24 امتیاز در مسابقات امسال کسب کرده است.
تیم پاس همدان نیز با 6 برد،6 تساوی و سه باخت تا پیش از بازی های این هفته در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
پاس همدان هم اکنون 25 امتیازی است.
نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد.
تیم‌های چوکا تالش، اتحاد کامیاران، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، داماش ایرانیان، مقاومت تهران، سردار بوکان، خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم از طریق پلی آف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می‌کنند.
از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی 55 ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.