نازآفرین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته تاکنون نیز از 155 نفر به 190 نفر و تعداد رشته‌ها از 25 رشته به 29 رشته در این مدت افزایش یافته است.
وی افزود: مجوز رشته های دستیاری بیهوشی، کارشناسی ارشد اطفال و کارشناسی صنایع غذایی در این دانشگاه اخذ شد.
حسینی بیان کرد: اخذ 20 مجوز هیأت علمی، پیمانی و افزایش تعداد اعضای هیأت علمی از 155 به 190 از جمله اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات این دانشگاه نیز می توان به راه اندازی مرکز آموزش مجازی، نصب سامانه نوید و الزام اساتید به مجازی نمودن تعدادی از جلسات تدریس (حداقل 20 درصد) و راه اندازی مرکز آزمون‌های الکترونیک و برگزاری دوره‌های آزمون صلاحیت بالینی اشاره کرد.
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار بخشی ملی مؤسسه‌ای و آموزشی بیمارستان‌های آموزشی، تهیه برنامه مدون راهبردی برای فعالیت‌های حوزه آموزش و عملکرد مبتنی بر برنامه، پذیرش مأموریت ویژه گیاهان دارویی، نیازسنجی تجهیزات آزمایشگاهی و ایجاد زیرساخت‌ و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت است.
وی عنوان کرد: زیرساخت‌های جذب دانشجوی بین الملل خارجی و اعتباربخشی بین المللی برای جذب دانشجو در بهمن 97 شامل عقد تفاهم نامه‌های همکاری آموزش بین المللی از جمله تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه‌های خارجی سائوپائولو در برزیل و دانشگاه رایزان در روسیه و دانشگاه‌های داخلی مشهد، شیراز و اصفهان ایجاد و اجرایی شده است.
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تصویب هیات ممیزه مستقل در دانشگاه، راه اندازی مراکز آموزش پاسخگو از جمله ایجاد مراکز جامع سلامت نمونه و در دست اقدام بودن اخذ مجوز دانشکده داروسازی و تعدادی از رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی از دیگر عملکرد حوزه معاونت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در 2 سال اخیر بوده است.
وی ابراز داشت: برگزاری بیش از 100 کارگاه و سمینار آموزشی، کسب دیپلم افتخار دانشجویان در المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت، پیشرفت احداث بیش از 60 درصد ساختمان‌های دانشکده های بهداشت، پرستاری و دندانپزشکی و کسب رتبه دانشجویان در امتحانات علوم پایه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.