به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه در آیین صبحگاه عمومی در ستاد فرماندهی انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی گچساران از ابتدای سال جاری تاکنون 290 نفر سارق،366 نفر معتاد و 90 نفر قاچاقچی کالا و ارز بودند را دستگیر کردند افزود:پس از تشکیل پرونده مجرمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: امسال یکهزار و 569 دستگاه خودرو و 773 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شده است.
موسوی بیان کرد:کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 41 میلیارد ریال، سلاح غیرمجاز به تعداد 218 قبضه و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر بخشی از اقدامات پلیش این شهرستان برای ارتقای امنیت مردم است.
وی همچنین از کشف بیش از 88 هزار عدد قرص روانگردان از قاچاقچیان مواد مخدر،امهای 130 هزار بوته خشخاش در سطح شهرستان و چهار هزار و 988 لیتر مشروبات الکلی در 9 ماه اخیر خبر داد.
موسوی گفت: انجام عملیات پلیسی 9 ماهه باعث شناسایی 403 مورد سرقت، سه قتل، کشف 37 مورد کلاهبرداری و 29 مورد جعل اسناد در این شهرستان شده است.
موسوی تصریح کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت شهروندان ،مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر،جمع آوری معتادان پر خطر ،برخورد با سارقان، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی از اولویت های پلیس است.
موسوی ابراز داشت:نیروی انتظامی در تلاش است تا در اجرای برنامه های انتظام بخش خود برابر قانون و متناسب با مقتضیات اجتماعی و در مقام عمل به ارزش های اسلامی،ملی و انقلابی و با تاکید بر همراهی و مشارکت مردمی در سایه ی اجرای منویات مقام معظم رهبری،نظم و امنیت پایدار را به بهترین شکل در جامعه اجرایی کند.
وی امنیت را از مهترین نیازهای هر جامعه خواند و با بیان اینکه فقدان و اختلال در آن پیامدها و بازتاب های نگران کننده ای به دنبال دارد.
موسوی ابراز داشت:ترویج فرهنگ قانون مداری،انضباط اجتماعی و مشارکت مردم،گامی اثر بخش در راستای ترویج و توسعه انضباط اجتماعی محسوب می شود.
فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی،از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.