علی اصغر ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار طرح شبکه اینترنت در روستاهای گود تلخان، مله خویش، سرچال و مارگون برای پوشش خدمات اینترنت با اعتباری حدود 18 میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال بهره برداری می شود.
وی افزود: در زمینه پوشش آنتن دهی همراه اول در دهستان زیلایی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از سایت « بی تی اس» بهره برداری می شود.
ملکی بیان کرد: همچنین بهره برداری از سالن ورزشی دانش آموزان مارگون با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال در دهه فجر امسال انجام می شود.
وی عنوان کرد: طرح بازگشایی زیرسازی و آسفالت مسیر کارخانه سیمان به سمت امام زاده بی بی خاتونین با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود.
بخشدار مارگون یادآور شد: همچنین از سه خانه مددجویی تیپ 2 ضد زلزله با اعتباری افزون بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال، پل « ده عزیز» با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و زمین ورزشی چمن مارگون با اعتبار 2 میلیارد ریال در دهه فجر امسال بهره برداری می‌شوند.
ملکی تصریح کرد: طرح کانال هدایت سیلاب زیتون با یک میلیارد ریال اعتبار، نصب علمک گاز روستاهای « بونه بن» و «بیلوخر» با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال خواهد بود.
وی گفت: همچنین طرح آب رسانی به «چشمه لیشه» با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال و خانه سلامت سیلاب کلوار با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال در آینده ای نزدیک افتتاح می شوند.
بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت بخش مارگون 19 هزار و 876 نفر بوده‌است.
کهگیلویه و بویراحمد یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
/6110/9928
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.