حسن عبدالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت دانش بنیان دارویی ماکیان دام پارس با همکاری شرکت دارویی زردبند یاسوج با گذراندن مراحل های اداری و عملیاتی ساخت 2 قلم داروی دامپزشکی با نام های لاوارن جهت درمان بهبود عملکرد سیستم کلیوی طیور و ایمنواکینامول جهت درمان بهبود سیستم تنفسی و ایمنی طیور را از سازمان دامپزشکی کشور اخذ و اقدامات ساخت اولین سری این نوع محصولات را آغاز کرد.
وی افزود: در راستای مراحل تولید اولیه و بسته بندی داروهای تولید شده حسب ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور 2 اکیپ کارشناسی متشکل از کارشناسان اداره دارو ودرمان ادارات کل دامپزشکی استان های اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد بر روند تولید اولین سری ساخت این محصولات حضور داشتند.
این کارشناسان اقدام به نمونه برداری از محصولات تولیدی کرده که این نمونه ها جهت انجام تست ها و آزمایشات نهایی به آزمایشگاه مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور ارسال می شود.
در صورت تائید نتایج برای اولین بار محصولات تولید داخل در استان ضمن تولید انبوه در سبد توزیع داروهای دامی قرار خواهد گرفت که این مهم برای اولین بار داروهای دامپزشکی در استان همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تولید که از آن می توان بعنوان یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه در زمینه داروهای دامی یاد کرد.
فعالیت شرکت زردبند از سال 1373 آغاز شد و هم اینک نیز افزون بر 100 نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار هستند.
شرکت زردبند دانش بنیان بوده و محصولات تولیدی آن نیز علاوه بر ایران در کشورهای مختلف دنیا مصرف می شود.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.