به گزارش ایرنا، محمدعلی غفاری روز شنبه در حاشیه بازدید از اداره امور مالیاتی گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 213 دوره در قالب 92 عنوان و با پنج هزار و 67 نفر دوره آموزش مهارت های شغلی برای کارکنان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد آموزش های کوتاه مدت را بهترین ابزار مهارت اندوزی کارکنان دولت دانست و افزود: مقوله آموزش در سازمان امور مالیاتی به عنوان یک دستگاه تخصصی یک مولفه مهم برای افزایش ارتقای دانش و تخصص کارکنان محسوب می شود.
وی تصریح کرد: کمک به دانش افزایی کارکنان و ماموران مالیاتی در جهت توسعه خدمات همراه با حفظ حقوق شهروندی و رعایت قانون از اولویت های آموزشی سارمان امور مالیاتی است.
کارشناس واحد آموزش اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بخش زیادی از آموزش های انجام شده این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام شده است.
سید مهدی شکوهی بیان کرد: در سال جاری 23 دوره به مدت 228 ساعت بصورت مجازی برای تعدادی از کارکنان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
وی برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی کوتاه مدت را گام ارزنده ای برای به روز کردن دانش ماموران مالیاتی دانست.
علیرضا ترحمی مدیرکل دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی در دی ماه 97در نامه ای با اشاره به کسب عنوان برتر سازمان مالیاتی در نخستین جایره ملی یادگیری الکترونیکی کشور، از تلاش های مدیرکل امور مالیاتی و کارشناس آموزش این اداره کل قدردانی کرد.
سازمان امور مالیاتی کشور جایزه ملی یادگیری الکترونیکی در سطح سازمانی را از سوی کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران کسب کرد.
بر اساس این گزارش سازمان امور مالیاتی کشور توانست در ارزیابی نهایی، جایگاه برتر نخستین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی را در سطح سازمانی در بین مراکز، موسسات و شرکت های تولید کننده محتوای الکترونیکی و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری کسب و تندیس و لوح تقدیر را از دکتر علی اکبر جلالی، رئیس کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران دریافت کند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
این استان 50 هزار مودی مالیاتی دارد.
بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران به دلیل وجود صنعت نفت جذب می شود.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.