کامبیز افشین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 20 مرد و هفت زن در حوادث شهر دوگنبدان مصدوم شدند که از این تعداد پنج مرد و 2 زن جان خود را از دست دادند.
مسئول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: 490 حادثه امسال شامل سوانح جاده ای، آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، مزارع، دفع حیوانات موذی و سایر حوادث در این شهر امدادرسانی شد.
وی ابراز داشت: در این مدت 216 فقره آتش سوزی مزارع، خودرو ،واحدهای مسکونی و مکان های عمومی رخ داد.
افشین پور تصریح کرد: در این مدت همچنین 79 مورد عملیات زنده گیری حیوانات و حشرات موذی مزاحم انجام شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم دی ماه امسال 37 فقره سانحه رانندگی در این شهرستان از سوی امدادگران آتش نشانی امدادرسانی شد.
افشین پور از مسئولان مدارس و مهدکودک ها خواست تا روش استفاده از کپسول های آتش نشانی را از کارشناسان آتش نشانی فراگرفته و به نوآموزان و دانش آموزان یاد دهند.
وی بیان کرد: داشتن کپسول های آتش نشانی در واحدهای مسکونی و تجاری، پرهیز از استفاده از آب برای خاموش کردن آتش سوزی نفتی و استفاده از پتو برای خاموش کردن آتش در بدن انسان از مواردی است که در صورت رعایت کردن خسارات ناشی از آتش سوزی ها را به حداقل ممکن کاهش می دهد.
55 نفر امدادگر و 2 ایستگاه آتش نشانی در زمان بروز حوادث به مردم شهر دوگنبدان امدادرسانی می کنند.
شهر گرمسیری 100 هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.