به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و به کوری چشم دشمنان هم اینک به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
وی دستاوردهای چشمگیر 40 سال اخیر نظام و انقلاب در عرصه های مختلف را یادآور شد و افزود: مسئولان اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها و خبرنگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد در روزهای باقیمانده تا ایام الله دهه فجر امسال گفتمان انقلاب و خدمات ارزنده نظام را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بیان کرد: انتظار می رود که متولیان امر تلاش، همت و چاره اندیشی لازم را برای بهبود وضعیت معیشت مردم انجام دهند.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور به موقع و گسترده در تمامی عرصه ها همواره وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت کرده اند و مستحق دریافت خدمات بیشتری هستند.
وی 26 دی سالروز فرار شاه از کشور را یادآور شد و ابراز داشت: 16 روز بعد از آن و در 12 بهمن سال 1357 امام خمینی (ره) با استقبال تاریخی ملت ایران وارد کشور شد و انقلاب اسلامی نیز در 22 بهمن همان سال به پیروزی رسید.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: چند هفته ای است که مردم فرانسه در روزهای شنبه و برای اعتراض به نظام سرمایه داری در خیابان ها و میادین اصلی این کشور تجمع می کنند.
حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: نتیجه این اعتراض ها جان باختن 10 نفر و زندانی شدن افزون بر پنج هزار نفر است در حالی که فرانسه خود را مدعی دموکراسی، آزادی و دفاع از حقوق بشر می داند.
وی با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: آن حضرت در کنار امام سجاد (ع) نقش مهمی در روشنگری ماهیت پلید حکومت بنی امیه و انتقال پیام نهضت عاشورا برای جلوگیری از فراموشی آن ایفا کرد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: 2 روز قبل و در یک اتفاق تلخ و ناپسند در این شهر حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مورد سوء قصد عده ای ناشناس قرار گرفت.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: این حمله مسلحانه از سوی هر فرد یا گروهی و با هر نیت و انگیزه ای که انجام شده به شدت محکوم می شود.
وی ابراز داشت: دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری سریعتر موضوع عاملان آن را شناسایی، دستگیر و مجازات کنند تا درس عبرتی برای سایرین شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.