به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علی محمد احمدی با صدور پیامی سو قصد به جان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد را محکوم کرد.
در ابتدای این پیام آمده است: «تیراندازی چهارشنبه یاسوج نشانه گرفتن امنیت و آرامش مردم شریف این استان بود. کسانی که دست به این اقدامات شنیع و غیر انسانی می زنند ،بدانند با این تحرکات راه به جایی نخواهند برد.
وی در ادامه عنوان کرد: تردیدی نیست که تلاش برای ایجاد ناامنی و بر هم زدن آرامش مردم، حاصلی جز بی آبرویی عاملان و آمران از یک سو و بالا بردن انسجام ،اتحاد و همبستگی بیشتر مسئولان و مردم شریف از سوی دیگر نخواهد داشت.
استاندار در پایان این پیام اظهار داشت: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی، از مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی می خواهم با درایت، جدیت، سرعت و بسیج تمامی توان،امکانات و قوا در جهت شناسایی عامل یا عاملین این تیراندازی، استوار گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند، تا در آینده شاهد این وقایع نباشیم.»
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر روز چهارشنبه 19 دی ماه 97 در شهر یاسوج مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت اما به وی آسیبی نرسید.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی هنگام رفتن به خانه اش در محله راهنمایی یاسوج مورد حمله مسلحانه فرد یا افرادی قرار گرفت.
در این حمله مسلحانه که با سلاح جنگی صورت گرفت آسیبی به مزارعی و همراهان وی وارد نشده اما خودروی حامل وی آسیب دیده است .
فرد یا افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو به سوی خودروی رئیس کل دادگستری استان شلیک کردند.
موضوع از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی در دست بررسی است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.