داود راهزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس پیش بینی های احتمالی امکان کاهش تولید برق در کشور وجود دارد به همین دلیل اجرای طرح های رفع افت ولتاژ در شبکه های برق ضروری است.
وی افزود: با توجه به شرایط خاص مصرفی مناطق گرمسیری استان در فصل گرم، طرح های موثر برای رفع افت ولتاژ شبکه های برق در این شهرستان ها زودتر از همیشه اجرایی خواهد شد.
راهزادی با اشاره به رشد حدود 10 درصدی مصرف برق توسط مشترکان در هر سال، بیان کرد: در سال آینده رشد مصرفی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزایش خواهد یافت.
وی ابراز داشت: میزان مصرف برق در تعرفه های صنعتی، تجاری، کشاورزی و عمومی در کهگیلویه و بویراحمد بالا بوده و باید با برنامه ریزی های اصولی تا قبل از پایان سال جاری، مدیریت مصرف در همه بخش ها عملیاتی شود.
راهزادی با اشاره به برخی آمارهای مصرف برق در شهرستان های مختلف استان، عنوان کرد: نحوه الگوی مصرف برق توسط مشترکان باید در تابستان آینده مدیریت شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان برق در استان، مدیران ستادی و نواحی باید از هم اکنون طرح های موثر در حوزه رفع افت ولتاژ شبکه های برق را اجرا کنند.
در کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 260 هزار مشترک برق وجود دارد.
9928/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.